Медията на скритата истина. За нещата каквито са!

Сатанизъм на наградите Грами лансират от Пфайзер

65-ите годишни награди „Грами“, проведени в Лос Анджелис, тази година шокираха с почит на „Грами“ към Принца на мрака, този път очевидно спонсориран от фармацевтичния гигант Pfizer. Известният изпълнител Сам Смит се представи за дявола, дуо певецът се оказа трансджендър.

Пфайзер промотира сатанизъм

Сатанинското изпълнение на хитовата песен от 2022 г. Unholy на Сам Смит и транссексуалната певица Ким Петрас („Мама не знае, че татко се разгорещява, че в магазина на телата прави нещо несвято“) беше последвано от промо, в което се казва, че шоуто на наградите „Грами“ е спонсорирано от Pfizer. 

Смит и Петрас бяха наградени с „Грами“ на шоуто за Unholy в категорията за най-добро поп дуо/групово изпълнение, което прави Петрас първия открито транссексуален артист, спечелил награда „Грами“ в голяма категория. 

Какво общо има фармацията и изкуството“, ще рече обикновения човек. Явно общо поклонение. На всички следва да е ясно, че това не е грешка нито на организаторите на наградите „Грами“, нито е минало без знанието на представителите на Пфайзер. Лесно може да си направим изводите, кое обединява в случая неща като фармация и музика – идеологията за извращаване на човешката изначална природа. Но явното лансиране на сатанизъм говори, че се чувстват комфортно и показват, че могат да правят каквото си искат.

Не е ли така, щом допуснахме наглото поведение на Пфайзер, и то след като се видяха резултатите от бърникане в човешкия геном? Това силно кореспондира с бърникането в духовния геном на сексуалността и самоличността на човеците, което се демонстрира от все по-силното и все по-явно сатанинско присъствие на медийната сцена. Както се казва, те вече не се и крият… Заиграването със Сатаната в САЩ вече е на ниво „началното училище“, но мнозина не знаят за изпълняващото се пророчество от „Майсторът и Маргарита“ на Булгаков – който не вярва в дявола, е осъден да му послужи.

Упоритите рога на Лолита Зеро

Ако си мислите, че това е първият случай на подобно явно издигане в култ на Лукавия, то не бързайте да заключвате, че сте прави. Промотиран до представител на Литва на Евровизия 2022, пеещ субект (в същия образ) се е пробвал за Евровизиите още от 2017 година. Неизменен атрибут са рогата.

Снимка: Лолита Зеро.<бр>Едвардас Блажевич / ЛРТ.

Лолита Зеро“ е псевдоним на литовски актьор, който прави „драг шоу“ (незапознатите, вижте тук) и дори не може да пее, като соловите партии му изнася бек-вокалист от танцьорите. Не било проблем, казва. То и текстът на последната му песен „не е проблем“ – но който чете посланието, може да настръхне от ужас: „Работи, кучко, няма значение, не съм ти майка, о, алелуя, не се моли за мен… аз съм под прикритие, аз съм винаги млад“.

Впрочем последното изречение на доста гнусния текст има и послание. Футуристичният образ на Лолита Зеро е създаден от Робертас Калинкин – първият литовски дизайнер, който започва кибер афера с метавселената – вселената на виртуалните пространства. А наскоро към изпълнителя се обърна компания, разработваща игри за виртуална реалност. Оттук нататък „Лолита Зеро“ ще звучи не само на сцената на Евровизия, но и във виртуалната реалност. И не къде да е, а в една от най-популярните игри на Beat Saber, където всеки ще може да изиграе хит на Евровизия.

Претенциите за живот извън обикновените закони на зачеването, развитието, стареенето и отвъд обикновените резултати от разврата (подобно историята в „Портретът на Дориан Грей“) обикновено са тясно свързани с трансхуманизма, който търси да отвлече човека от самия него, за да не може да реагира на това кой е обсебил ресурсите и живота му, кой пренаписва миналото му, кой открадва от децата му правото на семейно възпитание и ценности. 

Последно качени

Свързани постове